piątek, 19 grudnia 2014

CHRISTMAS TIME IN NEW YORK

Od momentu kiedy wylądowałam w Nowym Jorku otuliła mnie magiczna atmosfera Świąt. Wszędzie słychać kolędy i świąteczne piosenki, w tym jedną z moich ulubionych "All I want for Christmas is you“ Mariah Carey. Tym razem z lotniska nie zabrała mnie kultowa żółta taxówka, a sanie Św. Mikołaja zaprzęgnięte w tuzin reniferów;) I prawie na pewno widziałam Kevina na lodowisku pod Rockefeller Center. Zawsze chciałam poczuć tę niesamowitą przedświąteczną atmosferę. Bo chyba nie ma drugiego takiego miejsca na świecie, gdzie okres przedświąteczny wygląda tak bajkowo i filmowo jak w Nowym Jorku. Kocham atmosferę Świat, swetry w renifery, gorącą czekoladę z piankami i domy oświetlone niczym chatka rodziny Griswoldów. 
Oczywiście, że znajdą się ludzie, którzy nazwą to jedną wielką konsumpcją, kiczem i komercjalizacją. Niech nazywają jeśli tak chcą, ale czy nie jest miło przejść się Krakowskim Przedmieściem i oglądać te wszystkie święcące ozdoby świąteczne i prezenty w wersji XL? Myślę, że jest!
Jeszcze kilka dni temu chodziłam kolorowymi ulicami Nowego Jorku czując się co najmniej jak w domu. Przesiąknięta nieskończoną energią tego miasta, chłonęłam jej świąteczny klimat na wszystkie możliwe sposoby (co na pewno dostrzegli Ci z Was, którzy śledzą mojego Instagrama). Choinka naRockefeller Center to chyba najbardziej oczekiwana choinka na świecie. Jest monumentalnie gigantyczna (do 30 m wysokości). Równie niebanalna jest tradycja ustawiania choinki w tym miejscu, bo sięga 1933 roku. 3-go grudnia, kiedy miało się odbyć uroczyste zapalenie światełek na tym wielkim drzewku, nad miastem krążyły liczne helikoptery, na ulicach rzesze Policjantów, a w okolicy pozamykane ulice zupełnie jak na przyjazd Prezydenta! Święto Narodowe w Nowym Jorku :)
Zakupowe przedświąteczne szaleństwo w stanach zaczęło się od słynnego Black Friday, który jest zaraz po święcie Dziękczynienia. Moją największą "zdobyczą" tego dnia była wymiana rozbitej szybki do iPhona za 50% ceny, która jest w Polsce. Haha! Naprawdę, to właśnie ten zakup najbardziej mnie ucieszył. A jak Wasze zakupy przedświąteczne? Macie już wszystkie prezenty? Jeśli jeszcze ich nie zrobiliście i nie macie ochoty na tłumy w centrach handlowych to gorąco polecam zakupy online nawet z 50% zniżką np w sklepie Answer.com. Aktualne rabaty w sklepach internetowych możecie sprawdzić na KodyRabatowe.pl, znajdziecie tam również takie, których nie ma nigdzie
indziej :)"
Nowy Jork ciągle jeszcze w mojej głowie. Jak mam sposób by zatrzymać ciągle te chwile? (Czytajcie dalej)

Nowy Jork ciągle jeszcze w mojej głowie. Zawsze najlepszą metodą u mnie na wspominanie tych miejsc było oglądanie filmów, których miejsce akcji rozgrywa się właśnie w Nowym Jorku (Kevin sam w Nowym Jorku punkt obowiązkowy, bez tego nie ma świąt!) Nie wspomnę już o obejrzeniu po raz setny Sex in the city“ czy „Gossip Girl“. 

Cóż, mogę tak w nieskończoność. W przerwie świątecznej planuję nadrobić zaległości serialowe i w końcu obejrzę „House of Cards“. Jeśli Wy również macie w planach kilka leniwych chwil w okresie świątecznym i chcecie obejrzeć legalnie filmy lub seriale, to to zajrzyjcie na Horizon.tv "My Prime"To pierwszy taki serwis w Polsce, oferujący legalnie ulubione seriale i filmy. Wszystkie pozycje są po polsku, tytuły dostępne są non stop i bez limitu!




Usługa 'My Prime Filmy i Seriale' to katalog ponad 1000 filmów i seriali, całych sezonów a także 500 bajek dla dzieci i około 150 filmów. O aktywności fizycznej zapomnieć również w święta nie możecie, ale czasem mały reset z gorącą czekoladą, rozpalonym kominkiem i fajnym filmem też dobrze nam zrobi. Wesołych Świąt kochani!


fot. Michał Kulesza / Mariusz Kępka

SET 1 | DRESS | Lana Nguyen , COAT | Coach , SHOES | Celebrity , SUNGLAESS | Zerouv
       SET 2 | BLOUSE | Mosquito , PANTS | New Look , SHOES | Nike , NAILS | Fit&Beauty

19 komentarzy:

  1. uwielbiam zaczytywać się w Twoich postach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz z postami :-D pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    Kiedyś i ja wybiorę się do miasta Kevina!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach te w efekcie oka są super! wyglądasz mega!:) świetny klimat:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie nie! Za fajnie za ładnie! I jak ja mam się cieszyć choinka przy prezydium w Gdyni? ;) poza tym pięknie Ci w takiej czerwieni! A filmów zawszeee za mało, sprawdzę ten link

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak super! Nowy Jork w Święta Bożego Narodzenia jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow...chyba wreszcie poczułam klimat świąt dzięki Tobie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Nowy Jork, byłam tam kilka razy! i ciągle mnie zachwyca. <3
    a Ty Anno, na tle Choinek i uliczek Nowego Jorku wyglądasz cudownie! :) i ta czerwona sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Jork jest magiczny. Mnie zaczarowuje za każdym razem <3 Dziekuje i Buziaki.

      Usuń
  9. Dawno nie znalazłam takiego opisu, który równie bardzo pasowałby do moich odczuć. Kocham NY odkąd tylko pamiętam. Oglądając Carrie Brashaw marzyłam, by stanąć w wysokich szpilkach tuż na skraju krawężnika i czekać na podjazd żółtej taksówki. Mam nadzieję, że kiedyś spełnię to marzenie i przywiozę ze sobą równie ładne zdjęcia jak te Twoje, bo dla mnie największą pamiątką zawsze były i będą te obrazki na śliskim papierze albo te przechowywane na kartach pamięci. Takie posty czyta się bardzo miło, aż zabrakło mi gorącej czekolady i pianek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój pierwszy samochód kupiłam po tym jak dostałam w kinie naklejkę na tylną szybę w samochodzie "Lejdis a faceci niech zjeżdżają". Pomyślałam wtedy,skoro mam już naklejkę to teraz wypadałoby mieć samochód.Jak pomyślałam tak zrobiłam. Może Ty powinnaś iść tym tropem. Niech Twoja czekolada z piankami będzie początkiem Twojej podróży do Nowego Jorku. Nie ważne kiedy miałoby to nastąpić. Ważne jest mieć marzenie i do niego dążyć. Wesołych Świąt kochana!

      Usuń
    2. Jak miło przeczytać takie słowa. Myślę, że dostałam własnie mocnego kopa motywacji! :) Czasami tego najzwyczajniej potrzeba... A że idą święta i niedługo zacznie się kolejny rok, tak więc jest to najwyższa pora na ułożenie listy postanowień. Jak nie na ten rok, to na życie! :) Dziękuję bardzo za szczerą odpowiedź. Właśnie gdy czyta się takie słowa, to człowiekowi aż chce się wracać i czytać więcej. Życzę równie pięknych i pogodnych świąt... no i dużo gorącej czekolady z piankami! :D

      Usuń
  10. pierwsze foto jest genialnie, świetnie wyglądasz xx

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...